Prekių pristatymas:

Prekių pristatymo mokestis Lietuvoje kai užsakymo vertė nuo 86 Eur  - Nemokamai

Prekių pristatymo mokestis Lietuvoje iki durų kai užsakymo vertė iki 86 Eur - 3,99 Eur

Prekių pristatymo mokestis Lietuvoje iki DPD paštomato kai užsakymo vertė iki 86 Eur - 2,49 Eur

Prekes galite atsiimti Vilniuje, Kalvarijų g. 151 (Hyper Norfa pastate) - Nemokamai

Papildomas mokestis yra taikomas, kai prekės pristatomos į Neringą  - 17 Eur

Dėmesio: Atvykti atsiimti užsakymo prašome tik gavus SMS žinutę arba el. laišką, kuri informuos, kad užsakymas jau   paruoštas ir laukiame Jūsų atvykstant.

Dėl prekių pristatymo į kitas šalis įkainių, prašome susisiekti su mumis el.paštu [email protected] arba  telefonu +370 652 25 999


 

Kita informacija

Užsakytas prekes galite atsiimti patys bei nemokėti prekių pristatymo mokesčio. Prekių užsakymo metu Jums tereikia pažymėti, kad prekes atsiimsite patys. Už prekes atsiimant biure galima atsiskaityti grynaisiais pinigais. Užsakytas prekes iš prekių atsiėmimo punkto būtina atsiimti per 5 darbo dienas po mūsų patvirtinimo, kad užsakymas jau yra paruoštas ir jį jau galima atsiimti. Apie paruoštą užsakymą informuosime Jus telefonu arba el. Paštu.

 Pardavėjas pateikia prekes Pirkėjui per 2-4 darbo dienas nuo apmokėjimo už prekes gavimo dienos (arba užsakymo patvirtinimo dienos, jei mokama gryniasiais pristatymo metu). Šie terminai yra preliminarūs, be to netaikomi tais atvejais, kai Pardavėjo sandėlyje nėra reikiamų prekių, o Pirkėjas informuojamas apie jo užsakytų prekių trūkumą. Išimtinais atvejais prekių pateikimas gali vėluoti dėl nenumatytų, nuo Pardavėjo nepriklausančių aplinkybių. Tokiu atveju Pardavėjas įsipareigoja nedelsiant susisiekti su Pirkėju ir suderinti prekių pateikimo sąlygas.

 Prekių pateikimo Pirkėjui metu Pirkėjas privalo kartu su Pardavėju arba jo įgaliotu atstovu patikrinti siuntos būklę bei pasirašyti važtaraštį ar kitą siuntos perdavimo – priėmimo dokumentą. Pirkėjui pasirašius važtaraštyje ar kitame siuntos perdavimo – priėmimo dokumente, laikoma, kad siunta yra perduota tinkamos būklės. Pastebėjęs, kad pateiktos siuntos pakuotė pažeista (suglamžyta, šlapia ar kitaip išoriškai pažeista), Pirkėjas privalo tai pažymėti važtaraštyje ar kitame siuntos perdavimo – priėmimo dokumente bei, dalyvaujant Pardavėjui ar jo atstovui, surašyti laisvos formos siuntos pažeidimo aktą. Pirkėjui neatlikus šių veiksmų, Pardavėjas yra atleidžiamas nuo atsakomybės prieš Pirkėją dėl prekių pažeidimų, jeigu tokie pažeidimai buvo sąlygoti pakuotės pažeidimų, kurių Pirkėjas nepažymėjo aukščiau nustatyta tvarka.

Jei užsakymą apmokėsite grynaisias pinigais, įsitikinkite, kad prekių pristatymo metu turite tikslią grynųjų pinigų sumą, nurodytą Jūsų užsakyme.

Dėmesio: prekes gali atsiimti tik užsakymą pateikęs asmuo, arba asmuo, nurodytas užsakymo pateikimo metu. Todėl atsiimant prekes būtina su savimi turėti asmens tapatybę patvirtinantį dokumentą (ID kortelę, pasą ar naujo pavyzdžio vairuotojo pažymėjimą).

Kilus klausimams, kreipkitės parduotuvevaikams.lt nurodytais kontaktais.Dėmesio: užnešimo paslauga NETAIKOMA prekėms, kurių bendras svoris didesnis kaip 30 kg. Prieš atvažiuojant kurjeriui, pasirūpinkite, kad būtų asmuo, kuris galėtų užnešti siuntą. 
(kurjeris informuos apie atvykimo laiką telefonu arba sms žinute)